Thursday 18 August 2011

Projek "Ramadhan Gift Pack" Aqsa Syarif

Ramadhan Gift Pack adalah projek special Aqsa Syarif yang akan diedarkan kepada penduduk Gaza pada bulan Ramadhan yang Mulia ini. Satu Ramadhan Gift Pack bernilai RM200.00 (USD75.00). Bergantung kepada keperluan setiap penerima. Jika penerimanya adalah sebuah keluarga miskin, mkan Ramadhan Gift Pack adalah merupakan barang-barang keperluan asas untuk dimasak seperti gandum, Butter, keju, minyak zaitun dan lainlain. Jika penerima adalah seorang yang cacat anggota / dicedrakan Israel, maka ia berupa ubat-ubatan dan apa jua yang sesuai untuk keperluannya. Jika penerima adalah seorang anak yatim yang dipelihara jirannya, kandungan Gift Pack mungkin adalah sepasang baju raya atau baju sekolah.

Aqsa Syarif bercadang menyalurkan sejumlah RM200,000.00 untuk projek ini pada tahun ini dan seandainya sumbangan terus diterima dari rakyat Malaysia, wang untuk Ramadhan Gift Pack akan dihantar terus ke Gaza melalui ibu pejabat Aqsa Syarif di Gaza.


IKUTI UPDATE MENARIK KETIKA SERAHAN SUMBANGAN OLEH MISI A2G2 DI CAPAIAN INI http://aqsa2gaza2.blogspot.com/2011/08/misi-aqsa2gaza2-di-jabalia.html

DAN INI
http://aqsa2gaza2.blogspot.com/2011/08/majlis-berbuka-puasa-di-beberapa-kem.html

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...