Friday 16 December 2011

Perkongsian Misi A2G2 di Lembaga Pelesenan Tenaga Atom (LPTA), Dengkil Selangor


Maklumat Program:
Tarikh: 14 Disember 2011
Masa : 11.00-11.30pg
Pameran & Jualan: 9-12tgh.
Penyampai;
a. Dr.Ar-Baiyah,Pakar kanak-kanak dari Hospital An Nur Bangi
b. Hjh.Noorazian Anidin dari Aqsa Syarif Ampang Jaya & Peserta Misi A2G2.
Sekretariat Rose2Rose Aqsa Syarif telah melaksanakan satu perkongsian A2G2 bersama kumpulan PUSPANITA cawangan MOSTI anjuran  Biro kesihatan. Taklimat kesihatan yang diisi dengan Ceramah kesihatan "Pendedahan Mengenai Penyakit Di Kalangan Kanak-kanak" telah di sampaikan oleh Dr.Ar-Baiyah iaitu pakar kanak-kanak dari Hospital An Nur Bangi, setelah itu disusuli dengan Slot Penerangan Palestin yang turut disampaikan oleh Hjh.Noorazian Anidin dari Aqsa Syarif Berhad. Sesi perkongsian 30min ini dikongsi dengan pengenalan Aqsa Syarif sebagai NGO yang menerajui perjuangan Palestin di bawah Pertubuhan IKRAM Malaysia. Fokus perkongsian adalah kepada Projek-projek yang ditaja & dijayakan oleh Aqsa Syarif Bhd, khususnya dalam Misi A2G2 pada Ramadhan 1432H yang lepas, terutamanya projek Rose2Rose Aqsa Syarif yakni Projek Pusat Komuniti kaum Wanita di Semenanjung Gaza .
Tumpuan peserta yang terdiri dari 30 orang ahli Puspanita cawangan Mosti selepas slot tersebut ke Gerai Pameran & Jualan Aqsa Syarif yang di kendalikan Ustazah Siti Ramlah Ibrahim (peserta misi A2G2).
Aqsa Syarif Berhad mengucapkan jazakallahu khairan kathira kepada pihak Puspanita cawangan MOSTI terutama kepada yang berusaha Pn.Noryani Md Tan & Pn.Intan Syuriani Ismail, Setiausaha PUSPANITA .
Sekian,
Noorazian Anidin.
Aqsa Syarif AmpangJaya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...